Runot - Elämäni salat

Joku kuuli että elämä on huuli
Joku pelotti nuorta tyttöä nauratti
Joku tietokoneella istuu kuuluu ääni ikuinen
pienen pojan vihaisen
Tarmokas katse yllätti
Nuori tyttö säikähti
Hän unesta heräsi
Mielensä valisti
uuteen päivään ihmeelliseen

 

Runot - Osa elämääni

Runoja olen halunnut kirjoittaa jo pienestä pitäen. Syy siihen oli yksinkertainen: halusin harrastukset, ja taidon, jota kuka tahansa ei osannut ja erottuisin siten joukosta. Mutta vuosien kuluessa, mitä enemmän kirjoitan ja katselen maailmaa, olen huomannut että moni muukin tekee samaa kuin minä. En siis ole yksin. Voi kun kuvittelinkin joskus olevani yksin ajatuksieni kanssa, mutta olin väärässä. Vihdoinkin olen löytänyt paikkani maailmassa ja ymmärrän omaa olemustani ja vuosien saatossa olen oppinut tuntemaan itseäni jo erittäin hyvin. Vielä on matkaa jäljellä tässä elämässä, joten ei syytä huoleen... Sinäkin voit löytää onnen!

 

Runoja - On elämässä muutakin!

Runojen lisäksi elämässäni on paljon myös muuta. Koko elämäni ei siis pyöri vain runojen ympärillä. Kirjoitan myös muita asioita, kuten novelleja ja muita tarinoita. Ystävieni kanssa olen myös tehyt kesäisin näytelmiä ihan vain huvin vuoksi ja niitä kirjoitellessa ja tehdessä (ja katsellessa) on ollut erittäin mukavaa.

Kirjoittaminen on vain yksi harrastuksistani. Vapaa-aikanani pidän myös elokuvien katselusta ja erilaisten ohjelmien, kuten Photoshopin, Excelin, Wordin, Accessin jne. käytöstä. Minulla on halu oppia uusia ohjelmia ja niiden käyttöä, se on intohimoni!

 

Maailma ilman rakkaita -
julmuutta ja yksinäisyyttä!

Maailma olisi yksinäinen paikka ilman toisia ihmisiä ja rakkaita, jotka ovat sydäntä lähellä. Itselläni on myös eräitä ihmisiä, joista olen erittäin kiitollinen. Vaikka en aina sanoisi sitä ääneen, he tietävät että välitän ja puhun juuri heistä nyt. Kiitoksia heille, jotka välittävät vielä tällaisesta ihmisestä niin kuin minä olen!

Onko sinua satutettu elämäsi aikana? Varmasti olet kohdannut monia vastoinkäymisiä. Älä kuitenkaan huoli, sitä se elämä on! Itse olen myös kokenut kaikenlaista pienen elämäni ajan ja tullut siihen tulokseen että menneet ovat menneitä ja huomista on hyvä odottaa, sillä aina on jotain mitä toivoa kun on uskoa.

 

The End

Olet tullut päätökseen, joka on vienyt sinut mukanaan läpi ajatuksieni ja olet nyt päätöspisteessä, josta ei ole paluuta!!!

No... Kyllä sinä voit mennä taakse päin jos mieli tekee... =) Mutta tässä oli tämä tältä erää, toivottavasti tulet pian uudelleen!