Taisin tosiaankin opiskella väärää alaa. Kun katselen avoimia työpaikkoja, niin näen vain joko myyjiä tai sitten työpaikkoja "poikien alalta" eli jotain hitsaajia, autonkuljettajia yms. Toimistotyöntekijöille ei juuri ole! Olisi muutamia taloushallintoon liittyviä töitä, mutta kun itse suuntauduin väärin silloin aikoinaan koulussa... Otin "Toimistopalvelun ja tietohallinnon koulutusohjelman" enkä "Taloushallinnon koulutusohjelmaa".... Jos olisin silloin tiennyt että meikäläiselle EI yksinkertaisesti ole töitä, niin olisin varmasti valinnut toisin....

Täytyy vain toivoa ja uskoa, että jotakin löytyy! Muuten saattaakin käydä niin, jotte pitää kouluttaa itseään uudestaan ja siinä menee taas miljoona vuotta että edes pääsisin työelämään... *huokaus* En koskaan pääse tienaamaan OIKEAA rahaa!!! Tähän asti olen elänyt vain muiden "siivillä", ensin vanhempien ja sitten kun muutin opiskelemaan, en saanut mitään tukea kun heillä oli niin paljon "omaisuutta" vaikka ei siitä "omaisuudesta" paljon käteen jääkään ja nehän ovat vanhempieni rahoja, EI minun.... Ja sitten kun olisin siinä iässä, että vanhempien tulot ei enää vaikuttais mun opintotukeeni...no tietenkin sitten opinnot LOPPUIVAT!!! Ja sen jälkeen olin kesätöis... hetken verran, kunnes joudun työttömäksi ja TÄSSÄ sitä nyt ollaan!!! Turhan panttina kotona istumassa ja etsimässä töitä, joita EI ole... *huokaa* Ja nyt olen taas erään "siivillä" kun työttömyysrahat eivät piisaa juuri mihinkään.... Mutta onneksi on kuitenkin elämässä rakkautta! =) <3 Muuten voisi olla elämä vielä huonommin....