Tämä siis on viimeinen sunnuntai ennen työssäoppimisjaksoa. Jännittää, en vielä nähnyt työssäoppimisesta unta mutta uskon että ensi yönä varmasti näen! Olen katsellut monta jaksoa Housea ja yrittänyt muutenkin jo varautua kaikkeen, mitä vain sairaalassa voi tapahtua... Olen ollut ensiapukurssilla koulussa, kysellyt äidiltäni omaa veriryhmääni ja jopa opettanut kylkiasennon tekoa rakkaalleni, jos vaikka sattuisi jotain että pyörryn joskus ja hänen pitäisi auttaa minua... Olen myös katsonut valmiiksi muutaman latinankielisen sanan koskien työssäoppimispaikkaani ja yrittänyt opetella tulevan ohjaajani nimen ulkoa... Olen kirjoittanut omalta osaltani sopimuksen ja katsonut sairaalan karttaa ja käynyt pyöräilemässä ja testaamassa työmatkaani... Olen siis omasta mielestäni varautunut jaksoon mahdollisimman hyvin... Harmi vain, että kihlasormus pitää joka päivä jättää kotiin... =( Mutta onneksi mies saa "uudelleen kosia" aina työpäivän jälkeen! ;) Voin jo kuvitella hänen kysyvän minulta: "Tuletko JÄLLEEN kerran vaimokseni? Vai oletko muuttanut mieltäsi sitten eilisen?" Heh... =) Ja kellokin varmaan pitää jättää pois... On kyllä varmaan outoa kun katselen ranteeseeni vähän väliä ja nyt sitten pitää olla yli 7 tuntia päivässä ilman kelloa... =o Noh, eiköhän siihenkin totu aikanaan... :)

Jotain Uutta Joka Päivä: "Sormus ei, kello ei, sopimus tehty kyllä, ensiapu harjoiteltu kyllä, työmatka testattu kyllä... KAIKKI VALMISTA JAKSOA VARTEN! =)"
Päiviä jäljellä enää SUUREEN päivään: 139 <3