Now I am 21 years old! Well.... I born in 10.15 am so.... I am 20 still about 1 hour and THEN I turn 21! :)

Nyt olen 21 vuotias! No.... Synnyin aamulla 10.15 joten.... Olen vielä 20 noin tunnin verran ja SITTEN täytän 21! :)

How many people is saying: "Happy birthday!" today.... Well now number is only... 3 but it will be grow! :) I hope so...

Kuinka moni ihminen on sanonut: "Hyvää syntymäpäivää!" tänään.... No nyt numero on vain.... 3 mutta se vielä kasvaa! :) Toivon niin...

What I have done these yeras what I have been...here? Well.... It's long story but these are the best things: cry like a baby (when I was baby and still I do that LoL :D), tease my sisters, cry for my sister and let her go from "prison" where I put her (and when she cried, I was too "big sister" so it was my duty to let her go), since that moment.... I have care more of her! When she tried to ride bike to school, I was worried for her because I didn't want that she will be hit by a car! And... Well it's have teach me a lot! Like "Do not EVER hurt little sister!" But still... Sometimes I forget that and tease her but now... about 10 years ago... I am still worried about her and now she is 17 and going concerts etc... So... I am scary and I pray for her sometimes... I hope she will be fine always!
What else I have done? I graduated from school(S)... And I have been working...sometimes!!! And... Well, I have fall in love to amazing boy! :) He's now working..... And when he's back, we will enjoy cake and music and maybe we will dance little bit... :) And... With that boy I am getting married about 1 month and 3 weeks later! :) That is The Day what I have been waiting for! That is The Day when "my life" is starting with him! =) In that moment, when I kiss him in altar... I WILL STILL CRY LIKE BABY! =) Because that is the moment where EVERYONE can cry!

Mitä olen tehnyt näinä vuosina kun olen ollut...täällä? No... Se on pitkä tarina mutta nämä ovat parhaat asiat: itkenyt kuin lapsi (kun olin lapsi mutta teen sitä VIELÄKIN! :D), kiusannut siskojani, itkenyt siskoni puolesta ja päästänyt hänet menemään "vankilasta" johon itse laitoin hänet (ja kun hän itki, olin liian "isosisko" joten se oli velvollisuuteni päästää hänet), tämän kohtauksen jälkeen... olen pitänyt enemmän huolta hänestä! Kun hän ajoi pyörällä kouluun, olin huolissani koska en halunnut hänen jäävän auton alle! Ja... No, se on opettanut minulle paljon! Kuten "älä koskaan satuta pikkusiskoasi!" Mutta silti... Joskus unohdin tuon ja kiusasin häntä mutta nyt... noin 10 vuotta sen jälkeen... Olen silti huolissani hänestä ja hän on nyt 17 ja menossa konsertteihin jne... Joten... Olen peloissani ja joskus rukoilen hänen puolestaan... Toivottavasti hän on aina kunnossa!
Mitä muuta olen tehnyt? Valmistunut koulu(i)sta... Ja tehnyt työtä... JOSKUS! Ja... No, rakastunut ihmeelliseen poikaan! :) Hän on nyt töissä... Ja kun hän palaa takaisin, nautimme kakusta ja musiikista ja ehkä jopa tanssimme vähän! :) Ja... Tämän pojan kanssa olen menossa naimisiin noin kuukauden ja 3 viikon päästä! :) Se on päivä, jota olen odottanut! Se on päivä jolloin "minun elämäni" on alkamassa hänen kanssaan! :) Sinä hetkenä, jolloin suutelen häntä alttarilla... TULEN TAAS ITKEMÄÄN KUIN VAUVA! =) Koska sinä hetkenä jokainen voi ITKEÄ! =)