Olen tässä monia kuukausia kehitellyt kirjani juonta ja olen sen moneen otteeseen muuttanut. Välillä olen kuvannut tarinaa kaikkitietävän kertojan äänellä, välillä olen päähenkilön näkökulmasta... Välillä tarina sijoittui nykyaikaan, jossa tapahtui kaikenlaista yliluonnollista mutta tämän hetkinen tarina sijoittuu kokonaan ihan uuteen maailmaan, fantasiamaailmaan, jonka olen ihan itse kehitellyt.

Fantasiamaailman suunnittelu on ollut pitkä prosessi ja nyt tällä hetkellä se on suurin piirtein siinä vaiheessa että voin alkaa itse kirjoittamisen. Totta kai tarinan kuluessa myös maailmakin sen ympärillä muuttuu ja sinne syntyy uusia eläinlajeja, ruokia, kasvillisuutta jne... Kaikkein hauskinta tarinassa on se, että siinä on erikoisia työtehtäviä. Esimerkkinä päähenkilön työ on istua paperipinojen päällä. En kerro siitä sen enempää ettei yllätykset mene pilalle. Eräs toinenkin tarinan hahmoista on mielenkiintoinen. Hahmot ovat erikoisia ja heitä on mukava oppia tuntemaan enemmän kun tarina kasvaa.

Tällä hetkellä olen saanut lukusuunnitelman valmiiksi ja juoni on suurin piirtein kirjoitettuna lyhyesti paperille. Enää täytyy vain kirjoittaa!

Tästä se lähtee! =)